case study / případová studie
SSŠMEP
koncept
Cílem bylo modernizovat marketing školy, zvýšit povědomí o studijních programech a oslovit nové studenty i jejich rodiče.
výzva
Bylo potřeba zvýšit počet přihlášek, zlepšit online prezentaci školy a efektivněji komunikovat s cílovou skupinou.
řešení
Vytvořili jsme výkonnostní marketingovou strategii zahrnující sociální sítě, náborové kampaně, redesign webu a profesionální vizuální materiály.



realizace
leden 2021 - prosinec 2022
služby
sociální sítě
webové stránky
grafika & design
online reklama
strategie
webové stránky
grafika & design
online reklama
strategie
úvod
Od 1. ledna 2021 do 31. prosince 2022 jsme spolupracovali se Soukromou střední školou pro marketing a ekonomiku podnikání v Mostě (SSŠMEP) na zlepšení jejich online marketingové strategie. Zaměřili jsme se především na zvýšení povědomí o škole mezi potenciálními studenty a jejich rodiči, efektivnější náborovou komunikaci a modernizaci vizuální identity školy. Díky našemu systematickému přístupu se podařilo značně zvýšit počet přihlášek a posílit digitální obraz SSŠMEP.
Naše strategie na sociálních sítích Facebook a Instagram se zaměřila na zábavný, informativní a vizuálně poutavý obsah, který oslovil jak studenty, tak jejich rodiče
naše kroky
pravidelné příspěvky prezentující školní život, úspěchy studentů a akce organizované školou
dynamická videa a reels z prostředí školy, včetně rozhovorů se studenty a pedagogy
zvýšení interakce prostřednictvím anket, soutěží a přímé komunikace s publikem
výsledky
zvýšení dosahu příspěvku o 300 %
růst počtu sledujících o 120 %
vyšší zapojení studentů a rodičů do komunikace na sociálních sítích
sociální sítě: tvorba obsahu & růst engagementu
Cílem naší spolupráce bylo zlepšit proces náboru nových studentů a oslovit potenciální uchazeče i jejich rodiče efektivními online kampaněmi.
naše strategie
cílené PPC kampaně na Facebooku, Instagramu a Google Ads se zaměřením na relevantní publikum
tvorba přímě řečených sdělení a vizuálů pro efektivní employer branding
remarketingové strategie oslovující rodiče a studenty, kteří už projevili zájem o studium na SSŠMEP
výsledky
počet příchozích přihlášek vzrostl o 150 %
více uchazečů se aktivně informovalo o studiu prostřednictvím sociálních sítí
větší povědomí o škole mezi studenty a rodiči v regionu
reklamní & náborové kampaně: akvizice nových studentů
Vizuální identita školy byla klíčovou součástí naší marketingové strategie.
klíčové výstupy
online grafika
bannery pro sociální sítě, reklamní vizuály a infografiky
print
brožury, letáky, plakáty a billboardy propagující studijní obory
modernizace vizuální identity
pro větší atraktivitu mezi mladými lidmi
výsledky
jednotná vizuální prezentace školy
vyšší atraktivita náborových materiálů pro mladou generaci
profesionální a konzistentní marketingová komunikace
grafika & design: online & print
Vytvoření moderních náborových webových stránek bylo klíčovým prvkem naší spolupráce.
kompletní tvorba webu s důrazem na uživatelskou přívětivost
optimalizace pro mobilní zařízení
integrace analytických nástrojů pro lepší sledování chování uživatelů
zvýšení konverzí z webu do přihláškového systému
lepší SEO pozice a organický dosah webu
webové stránky: tvorba, správa & vývoj
Díky komplexní marketingové strategii, která spojila efektivní práci se sociálními sítěmi, cílené náborové kampaně, profesionální vizuální identitu a optimalizaci webových stránek, se nám podařilo výrazně zvýšit povědomí o SSŠMEP a přilákat více zájemců o studium. Nárůst dosahu na sociálních sítích o 300 %, zvýšení počtu sledujících o 120 % a především 150% růst přihlášek ke studiu jasně ukázaly, že moderní digitální marketing může mít zásadní vliv na úspěch vzdělávací instituce. Naše spolupráce pomohla škole lépe komunikovat se svou cílovou skupinou a posílit její pozici jako atraktivní volby pro budoucí studenty.