domů TátoFest
case study / případová studie

TátoFest

koncept
Vytvořit efektivní marketingovou strategii, která osloví cílovou skupinu festivalu, podpoří jeho propagaci a zvýší návštěvnost.
výzva
Bylo potřeba rozšířit povědomí o festivalu, oslovit nové návštěvníky a vytvořit silnou digitální identitu včetně ucelené komunikace napříč platformami.
řešení
Navrhli jsme marketingovou strategii zaměřenou na sociální sítě, vizuální identitu a PR aktivity, optimalizovali jsme web a nasadili cílený e-mail marketing.
realizace
září 2024 - duben 2025
služby
sociální sítě
webové stránky
grafika & design
public relations / PR
online reklama
strategie

úvod

TátoFest je rodinný festival nezávislé hudby a poezie mezi Chodskem a Plzní. Během naší šestiměsíční spolupráce jsme pomohli posílit jeho digitální prezentaci, zlepšit online komunikaci a zvýšit povědomí o akci.
strategie obsahu
definice klíčových témat a plán komunikace
správa a tvorba obsahu
pravidelné příspěvky, stories, interaktivní prvky
podpora kampaní
zapojení vystupujících interpretů/kapel a slamerů, soutěže, zvýšení engagementu

sociální sítě: oslovení & aktivizace komunity

SEO a analytika
zlepšení viditelnosti ve vyhledávačích a sledování výkonu webu
úprava obsahu
aktualizace informací a vylepšení UX

webové stránky: optimalizace & správa obsahu

digitální grafika
tvorba grafických materiálů pro web a sociální sítě
video-produkce
krátká videa propagující festival a jeho atmosféru
kreativní ideace
tvorba vizuálně atraktivních kampaní

grafika & design: silná vizuální identita

tvorba tiskových zpráv a PR článků
propagace festivalu v médiích
marketingová konzultace
optimalizace strategie a rozvoj brandu

PR & marketingové poradenství: zvýšení mediální viditelnosti

cílené e-mailové kampaně
informování a aktivizace stávajících i potenciálních návštěvníků

online reklama: e-mail marketing

analýza trhu a definice cílové skupiny
přesnější zacílení kampaní
plán obsahu a měření výsledků
optimalizace komunikace pro maximální dosah

strategie: dlouhodobá marketingová vize

Díky komplexní marketingové strategii se podařilo rozšířit povědomí o festivalu TátoFest, aktivizovat cílovou skupinu a vytvořit silnou online prezentaci, která podpořila růst a úspěch celé akce.

závěr

© 2024 Filip & Klára
Pojďme společně přetvořit naše nápady v realitu!

užitečné odkazy

Kdo jsme

Co děláme

Projekty

Blog

Kontakt

jak to děláme

Bilfinger SE

Městská divadla pražská

Českomoravská potrubní

SSŠMEP

VeggieDick

zavolejte nám

+420 773 122 157

napište nám

info@manert.cz