Vytvořit efektivní marketingovou strategii, která osloví cílovou skupinu festivalu, podpoří jeho propagaci a zvýší návštěvnost.
výzva
Bylo potřeba rozšířit povědomí o festivalu, oslovit nové návštěvníky a vytvořit silnou digitální identitu včetně ucelené komunikace napříč platformami.
řešení
Navrhli jsme marketingovou strategii zaměřenou na sociální sítě, vizuální identitu a PR aktivity, optimalizovali jsme web a nasadili cílený e-mail marketing.
realizace
září 2024 - duben 2025
služby
sociální sítě
webové stránky
grafika & design
public relations / PR
online reklama
strategie
úvod
TátoFest je rodinný festival nezávislé hudby a poezie mezi Chodskem a Plzní. Během naší šestiměsíční spolupráce jsme pomohli posílit jeho digitální prezentaci, zlepšit online komunikaci a zvýšit povědomí o akci.
strategie obsahu
definice klíčových témat a plán komunikace
správa a tvorba obsahu
pravidelné příspěvky, stories, interaktivní prvky
podpora kampaní
zapojení vystupujících interpretů/kapel a slamerů, soutěže, zvýšení engagementu
sociální sítě: oslovení & aktivizace komunity
SEO a analytika
zlepšení viditelnosti ve vyhledávačích a sledování výkonu webu
úprava obsahu
aktualizace informací a vylepšení UX
webové stránky: optimalizace & správa obsahu
digitální grafika
tvorba grafických materiálů pro web a sociální sítě
video-produkce
krátká videa propagující festival a jeho atmosféru
kreativní ideace
tvorba vizuálně atraktivních kampaní
grafika & design: silná vizuální identita
tvorba tiskových zpráv a PR článků
propagace festivalu v médiích
marketingová konzultace
optimalizace strategie a rozvoj brandu
PR & marketingové poradenství: zvýšení mediální viditelnosti
cílené e-mailové kampaně
informování a aktivizace stávajících i potenciálních návštěvníků
online reklama: e-mail marketing
analýza trhu a definice cílové skupiny
přesnější zacílení kampaní
plán obsahu a měření výsledků
optimalizace komunikace pro maximální dosah
strategie: dlouhodobá marketingová vize
Díky komplexní marketingové strategii se podařilo rozšířit povědomí o festivalu TátoFest, aktivizovat cílovou skupinu a vytvořit silnou online prezentaci, která podpořila růst a úspěch celé akce.