domů Luvini
case study / případová studie

Luvini

koncept
Zaměřili jsme se na vizuálně atraktivní komunikaci, výkonnostní reklamu a optimalizaci webu s cílem zvýšit prodeje a posílit loajalitu zákazníků.
výzva
E-commerce trh s vínem je konkurenční a zákazníci mají vysoké nároky na kvalitu, cenu i příběh značky, což vyžadovalo promyšlený obsah a cílené kampaně.
řešení
Využili jsme strategický mix sociálních sítí, výkonnostního marketingu a SEO optimalizace, abychom oslovili širší publikum a zvýšili konverzní poměr e-shopu.
luvini - příspěvek na sociální sítě - foodora
luvini - příspěvek na sociální sítě - akce 4plus2
luvini - příspěvek na sociální sítě - korek
realizace
leden 2023 - září 2024
služby
sociální sítě
webové stránky
grafika & design
online reklama
strategie

úvod

Luvini je online obchod specializující se na prodej kvalitních italských vín. Naší misí bylo pomoci značce vybudovat silnější online přítomnost, zvýšit povědomí o produktech a podpořit prodeje prostřednictvím efektivní marketingové strategie.
tvorba obsahu
kvalitní fotografie, storytelling, videa o víně a doporučení someliérů
nárůst sledujících o 126 %
díky konzistentnímu a atraktivnímu obsahu
zvýšení engagement rate o 197 %
interaktivní příspěvky, ankety, soutěže a edukativní obsah

sociální sítě: zvýšení dosahu & engagementu

kreativní ideace
vizuální styl odpovídající prémiovému charakteru produktů
digitální grafika
grafické podklady pro sociální sítě, newslettery a reklamní kampaně

grafika & design: vizuální komunikace značky

analytika a webová analýza
sledování chování zákazníků a optimalizace cesty ke konverzi
SEO
obsahová a technická optimalizace pro vyhledávače, zlepšení organické návštěvnosti

webové stránky: výkonnost & optimalizace

PPC kampaně
Google Ads a Meta Ads zaměřené na konverze
SEO a content marketing
blogové články o vínech, regionech a someliérských tipech
e-mail marketing
personalizované newslettery se speciálními nabídkami
remarketing
oslovování zákazníků, kteří opustili nákupní košík

online reklama: výkonnostní marketing & retargeting

analýza trhu a konkurence
pochopení preferencí zákazníků
stanovení cílů
růst prodejů, rozšíření zákaznické základny a budování brandu
výběr kanálů a nástrojů
sociální sítě, PPC, e-mailing a obsahový marketing
plán obsahu
kombinace produktového, edukativního a zábavného obsahu
měření a analýza výsledků
optimalizace kampaní na základě dat

strategie: udržitelný růst značky

Díky strategickému marketingu se podařilo výrazně zvýšit dosah značky, engagement na sociálních sítích i výkonnost online kampaní. Luvini se etablovalo jako důvěryhodný e-commerce hráč v segmentu italských vín a získalo stabilní základnu loajálních zákazníků.

závěr

© 2024 Filip & Klára
Pojďme společně přetvořit naše nápady v realitu!

užitečné odkazy

Kdo jsme

Co děláme

Projekty

Blog

Kontakt

jak to děláme

Bilfinger SE

Městská divadla pražská

Českomoravská potrubní

SSŠMEP

VeggieDick

zavolejte nám

+420 773 122 157

napište nám

info@manert.cz